Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2014 23:17 - Убий ме,излекувай ме / Kill Me, Heal Me / Убей меня,исцели меня (2015)
Автор: east Категория: Забавление   
Прочетен: 1785 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2015 20:22




image
   Заглавие: Убий ме,излекувай ме
Страна: Южна Корея
Жанр: романтика,комедия,мистерия,медицински
Епизоди: 20

Главен продуцент: Han Hee
Режисьори: Kim Jin Man,Kim Dae Jin
Сценарист: Jin Soo Wan

Главен актьорски състав:
Ji Sung - Cha Do-hyun,Shin Se-gi,Perry Park,Ahn Yo-seob,Ahn Yo-na,Nana,Господин X
Lee Do-hyun - Cha Do-hyun като малък
Hwang Jung-eum - Oh Ri-jin
Kim Amy - Oh Ri-jin като малка
Kim Ye-joon - Oh Ri-on като малък
Oh Min-seok - Cha Ki-joon
Kim Yoo-ri - Han Chae-yeon

Резюме: Това е история за взаимоотношенията между мъж с разстройство на личността и психиатърка.

Личности на Cha Do-hyun (главният герой):
1) Shin Se-gi е на 28 години.Той е на една възраст с Do-hyun.Характерът му е сложен и се държи гадно.Всички го мислят за плейбой и "лошо момче".Shin Se-gi е най-силната личност,която се появява при всеки един възможен случай.
2) Perry Park е на 40 години.Обича риболовът и фойерверките.Въпреки че носи чуждестранно име не знае нито английски,нито какъвто и да е друг език.Говори с провинциален диалект.
3) Ahn Yo-seob - 17 годишен.Има наклонност към самоубийство.
4) Ahn Yo-na - 17 годишна.Тя е сестра на Ahn Yo-seob.Ahn Yo-na е пълна противоположност на брат си.Тя е общителна,открита,влюбчива и разкрепостена.
5) Nana е дете на 7 години.
6) Господин X е с неизвестна възраст,настоящ психопат,страдащ от маниакално разстройство.
Остава ви да видите как тези личности ще заживеят в едно тяло.

Превод: east



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: east
Категория: Забавление
Прочетен: 50417
Постинги: 31
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930